5 Şubat 2008 Salı

27 OCAK 2008 TIRTAR ORGANİZASYONU

Sabah saat 6 ya doğru Tırtar sapağının yakınındaki benzin istasyonunda buluştuk. Ben, iki arkadaşım (Hakan ve Selçuk) ve balıkavı.net’ten Ufukkula, Oxdatity, Guneyli, Hatay33 ve kardeşi (sonradan Avozer ve arkadaşı Mustafa da geldiler). Kısa bir tanışma muhabbetinden sonra arabalara atlayıp Tırtar Marina’ya gittik ve mendireğin güneybatı ucunda kayaların üzerine dizilip başladık avlanmaya. Kimimiz rapalayla kimimiz ragotla kimimiz de karidesle yemli avlandık. Yemle avlanan arkadaşlar güzel mırmır tutmaya başlamışlardı ki maalesef balon balıklarının ortaya çıkmasıyla pekçok iğne denizde ya da balıkların ağzında kaldı. Birkaç tane de balon balığı yakaladılar ama maalesef ben mırmır ya da balonları fotoğraflayamadım. Yaklaşık 1 saatlik boş atçekten sonra ben bir adet palamut aldım fotoğraftaki yeşil renk zargana ile. Başka da balık yapmayınca şansımızı içerde denemeye karar verdik.

Kayaların üzerinde biraz çay keyfi ve muhabbetten sonra geçtik içeriye. Ancak burda da balık yapmayınca bir süre sonra herkes evlerine dağıldı.















































Hiç yorum yok:

Google