19 Kasım 2007 Pazartesi

10 KASIM 2007

Bu haftasonu gitmeyin...
Fırtına geliyormuş!
Lodos patlayacakmış.
Orta Akdeniz üzerinden son yılların en şiddetli fırtınası geliyormuş.
Siz kafayı mı yediniz?

Arkadaşlardan, sağdan soldan duyduklarımızdan sadece bazılarıydı yukarıdakiler cumartesi sabahı balığa gitmeyi planladığımızı söylediğimizde. Oysa ben üç koldan birden sürekli takipteydim. Bir taraftan meteoroloji müdürlüğünün internet sayfasından, bir taraftan www.wunderground.com dan bir taraftan da kaptanımız Mehmet dayıyı arayıp son durum bilgisi alıyordum. Cuma öğlene kadar şiddetli rüzgar vardı ve daha şiddetlisi de bekleniyordu ancak cumartesi akşam saatlerinde başlayacağı öngörülüyordu. Hatta beraber balığa gideceğimiz Hakan ve Selçuk’u bile zor ikna ettim sabah 4:30 da Marina’da buluşmaya.

Sabahleyin pırıl pırıl bir deniz karşıladı bizi. Gece boyu dağdan esen rüzgar denizi iyice yatırmış ve neredeyse sıfır dalga vardı. Birazcık söylendim tabii arkadaşlara :) Zülküf ve Mehmet dayıyla birlikte beş kişi açıldık suya. Bu kez ilk denememiz 5.5 kulaçtaki meramızdı. Burada çok balık yapmadı. Biraz sargoz, ısparoz ve gelincik yakaldık. Ben bir tane çipura yakaladım. Gün ağarmasına yakın 9 kulaçtaki meraya kaydık ve ilk bir saat boyunca güzel balık yaptı, yine genellikle sargoz, ısparoz tektükte kubbes ve tral. Avımızın son dakikalarında ben bir çipura daha aldım ve böylece ilk kuzuyu yalnız bırakmamış olduk...













































































Hiç yorum yok:

Google