4 Haziran 2007 Pazartesi

İSTANBUL’DA KARAGÖZ AVI

2006 yılı şubat ayında yapılmış bir karagöz avı. Avcımız hem olta hem zıpkın balıkçılığı konusunda kendisini ispatlamış Sayın Umut Uzel. Kendi ağzından hikayesiyle birlikte av fotoğrafları:

İstanbul’u esir alan kar birçok insanı olumsuz etkilemişti. Kimi hasta oldu, kimi işine gidemedi, kimi de ufak çaplı kazalar yaptı. Bana ise en büyük etkisi karagözlerimizi elimden alması oldu. İnanılmaz soğuklardan ve kardan sonraki bir hafta boyunca tek bir sefer bile tık demeyen karagözler dün akşam geri döndüler. Akşam saat 22:30 civarı tekelerimi çektikten sonra her zamanki yerimi aldım ve beklemeye başladım. Yaklaşık 3,5 saatlik uzun bir bekleyişin ardından 02:30 da ilk balığımı aldım. Saatim 04:30 u gösterdiğinde 4 tane balığım vardı ama gücüm kalmamıştı. Balıklarımı deniz suyuyla yıkadım ve eve döndüm. Saat çok geç olduğu için resimleri sabah çektim...




Hiç yorum yok:

Google