27 Aralık 2006 Çarşamba

Levrek

23 Aralık 2006 sabahı beş arkadaş çok erken çıktık yola saat dört civarında. Balıkçı teknemiz demirlediğinde saat beşe geliyordu. Fırtınamsı rüzgarla birlikte beşik gibi sallana sallana atmaya başladık ilk oltalarımızı. Maalesef balık vurmadı pek 1 saat kadar sonra önce bir arkadaşımız hemen ardından da ikinci arkadaşımız deniz tutmasına bağlı kusmaya başlayınca demir alıp döndük kıyıya. Ama pes etmedik ve iki arkadaş şansımızı kıyıdan denemeye karar verdik. Kısmetimiz bu kez kıyıda bizi bekliyormuş ve aşağıda gördüğünüz 2 kg lık levrekle döndüm eve...



11 yorum:

Adsız dedi ki...

ooo super bir balikmis Zari, ballisin vallahi - Mert

Merkal dedi ki...

Zari balığı yediniz mi ? Yoksa dondurup sakliyor musunuz evinizin baskosesinde ?? :)

Siyah Beyaz dedi ki...

selam Kağan, tebrikler levrek için.
yem ne kullandınız ?

Merkal dedi ki...

Kagan kuzene cevap yazsana dostum, ne yem kullandiniz diye sormus...

Sayfanda su firmanin goz kapama bantlari ile ilgili reklamini gordum, goz tembelligini tedavi ediyormus, belki senin de isine yarar :

http://www.ortopad-turkiye.com/

Adsız dedi ki...

Zari bu hafta acilacak misiniz baliga ? - Mert

Adsız dedi ki...

Zari bey merhaba,

Ben de amatör bir balıkçıyım ve blogunuzu merakla okuyorum. Rastgele!

Adsız dedi ki...

http://www.gedikgross.com/Category.aspx?_catId=7

Adsız dedi ki...

tebrik ederiz...yeni balık maceralarını bekliyoruz

Zari dedi ki...

Yorum yapan herkese teşekkürler.

Siyah Beyaz : Yem olarak buralarda özel yapılan kalem rapala kullandım. Aslında bir ara fotoğraflarını çekip buradan yayınlasam daha iyi olacak sanırım.

Mert : Bayramın 2. günü Taşucunda denedik şansımızı ve amcamın oğlu ömründeki ilk ratla balık tutma denemesinde yarım kiloluk güzel bir turna çekti ancak maalesef devamı gelmedi. Eve döner dönmez hazır olan mangalda hemen temizleyip şiş yaptığımız için fotoğraflama şansımız da olmadı.

Merkal dedi ki...

ooo rastgele! Turna nasil bir balik, ilk defa duyuyorum...

Adsız dedi ki...

Cok guzel bir levrekmis gercektende. Devamini merakla bekliyoruz..

Google